پکیج دیواری, مقالات

چگونه شمعک پکیج را روشن کنیم و بررسی دلایل روشن نشدن شمعک پکیج

روشن کردن شمعک پکیج

شمعک پکیج شوفاژ، یکی از مهمترین قطعات گرمایشی در خانه است که نیازمند روشن شدن در زمان‌های سرد است. برای روشن کردن شمعک پکیج شوفاژ، چند روش مختلف وجود دارد که در ادامه با اصلان تهویه از نمایندگان اصلی پخش انواع پکیج های دیواری و زمینی در تهران همراه باشید.

روش های روشن کردن شمعک پکیج

روش اول: استفاده از کیبرد یا شاسی اکثر پکیج‌های شوفاژ، دارای کیبرد هستند که با استفاده از آن می‌توانید شمع را روشن کنید. برای این کار، کافیست که کیبرد را روشن کرده و دکمه‌ی روشن شدن شمع را فشار دهید. در این روش، به دلیل وجود کیبرد، نیازی به استفاده از هیچ وسیله دیگری نیست

. روش دوم: استفاده از ریموت کنترل برخی پکیج‌های شوفاژ، دارای ریموت کنترل هستند که با استفاده از آن می‌توانید شمع را روشن کنید. برای این کار، کافیست که ریموت کنترل را باز کرده و دکمه‌ی روشن شدن شمع را فشار دهید. در این روش، نیز به دلیل وجود ریموت کنترل، نیازی به استفاده ازهیچ وسیله دیگری نیست.

روش سوم: استفاده از کلید روشن در برخی پکیج‌های شوفاژ، کلید روشن برای روشن کردن شمعک وجود دارد. برای این کار، کافیست که کلید روشن را به حالت روشن  فعال کنید و سپس دکمه‌ی روشن شدن شمعک پکیج را بفشارید. در این روش، نیز به دلیل وجود کلید روشنی، نیازی به استفاده از هیچ وسیله دیگری نیست.

روش چهارم: استفاده از سوئیچ در برخی پکیج‌های شوفاژ، سوئیچ برای روشن کردن شمعک وجود دارد. برای این کار، کافیست که سوئیچ را به حالت روشن بگذارید و سپس دکمه‌ی روشن شدن شمعک را بفشارید. در این روش، نیز به دلیل وجود سوئیچ، نیازی به استفاده از هیچ وسیله دیگری نیست.

به طور کلی، روشن کردن شمعک پکیج شوفاژ بسیار آسان است و با توجه به نوع پکیج دیواری یا زمینی، می‌توانید از یکی از روش‌های فوق استفاده کنید. با این حال، قبل از هر چیز، بهتر است که دستورالعمل های شرکت تولید کننده را بررسی کنید و از هرگونه عملیات نامناسب برای روشن کردن شمع پکیج شوفاژ خودداری کنید.

دلایل روشن نشدن شمعک پکیج

روشن نشدن شمعک پکیج شوفاژ ممکن است به دلیل مشکلات مختلف باشد که عبارتند از

: 1- عدم تامین برق به پکیج شوفاژ: یکی از علت‌های روشن نشدن شمعک پکیج شوفاژ می‌تواند نبود برق در منطقه باشد.

 

2-خطای الکترونیکی: خطای الکترونیکی نیز می‌تواند باعث روشن نشدن شمعک پکیج شوفاژ شود. در این صورت، باید با تعویض قطعات معیوب، مشکل رفع شود.

 

3-مشکل در شمعک: شمعک پکیج شوفاژ نیز ممکن است دچار مشکلاتی شود که باعث روشن نشدن آن شود. در این صورت، باید شمعک را تعویض کرده و از شمعک جدید استفاده کنید

4-تنظیمات نامناسب: در برخی موارد، تنظیمات پکیج شوفاژ به صورت نامناسب انجام شده و باعث عدم روشن شدن شمعک می‌شود. در این صورت، باید تنظیمات پکیج را بررسی و تغییر دهید.

5- مشکل درسیستم گرمایشی: مشکل در سیستم گرمایشی نیز ممکن است باعث عدم روشن شدن شمعک پکیج شوفاژ شود. در این صورت، باید به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید تا مشکل را بررسی و رفع کند.

چگونه پکیج را روشن و گرمایش آن را تنظیم کنیم؟

هر پکیج یک کلید روشن یا خاموش و یک صفحه نمایش کوچک دارد که به شما امکان می دهد به کنترل های دیگر نیز دسترسی داشته باشید، از جمله دمایی که دیگ آب گرم شما را با آن گرم می کند.

ترموستات دیگ خود را بررسی کنید

دیگ شما باید دارای یک صفحه یا یک تنظیم دمای دیجیتال باشد که معمولاً با اعداد یا از حداقل (دقیقه) تا حداکثر (حداکثر) مشخص می شود. با این کار دمای آبی که از دیگ بخار از طریق رادیاتورها پمپ می شود تا خانه شما گرم شود را تنظیم می کند.

2 دیدگاه در “چگونه شمعک پکیج را روشن کنیم و بررسی دلایل روشن نشدن شمعک پکیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *