رادیاتور, مقالات

بهترین زمان برای خرید و تعویض رادیاتور

بهترین زمان خرید و تعویض رادیاتور

با گرم شدن روزها، آخرین چیزی که به ذهن ما می رسد گرمایش مرکزی و سرویس پکیج ها و رادیاتورها است. تابستان به این معنی است که گرمایش شما خاموش است و زمان ایده آلی برای آماده سازی رادیاتورهای شما برای زمستان فراهم می کند. از خاموش کردن دریچه‌ها و رفع مشکلات جزئی گرفته تا تعویض رادیاتور، چه زمانی بهتر از زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید برای اطمینان از کارکرد گرمایش؟ ناگفته نماند که با خرید یک رادیاتور کاملاً جدید در تابستان، صرفه جویی زیادی در هزینه ها حاصل می شود.با اصلان تهویه از نمایندگان اصلی فروش انواع رادیاتور در تهران همراه باشید تا به بررسی ابعاد این موضوع بپردازیم.

اهمیت رادیاتورهای کارآمد

رادیاتورها نقش بسیار مهمی در گرم کردن خانه شما دارند و به شما کمک می کنند در ماه های زمستان گرم و دنج بمانید. رادیاتورهای قدیمی می توانند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشند، از جمله قبض انرژی بالاتر و توزیع ناکارآمد گرما. بنابراین منطقی است که در این مورد سرمایه گذاری کنید. در واقع، رادیاتورهای جدید به دلیل افزایش سطح آن‌ها می‌توانند تا 50 درصد کارآمدتر از رادیاتورهای نصب شده 20 سال پیش باشند، بنابراین میزان صرفه‌جویی در قبض انرژی بسیار بیشتر از هزینه خرید رادیاتور جدید خواهد بود. علاوه بر این، طیف گسترده ای از رادیاتورهای کم مصرف در بازار وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی بیشتر در قبوض گاز، روی یکی از آنها سرمایه گذاری کنید.

رادیاتورهای کم مصرف دارای مزایای زیادی هستند، از زمان گرم شدن سریعتر، طراحی های صرفه جویانه در گرفتن فضا و ویژگی های نوآورانه حائز اهمیت هستند.

صرفه جویی در هزینه

با گذشت زمان، همه لوازم خانگی دچار فرسودگی شده و کارایی کمتری پیدا می‌کنند. حتی گران‌ترین رادیاتورها نیز دچار زنگ زدگی و نشتی می‌شوند و یا پر سر و صدا می‌شوند و نیاز به تعمیر یا حتی تعویض دارند. از تقاضای کم رادیاتور در ماه‌های گرم‌ترسال استفاده کنید روی خرید یک رادیاتور جدید سرمایه‌گذاری کنید.

بنابراین ناگفته نماند که تابستان بهترین زمان برای حل مشکلات رادیاتور یا نصب رادیاتور جدید است زیرا صرفه جویی زیادی در هزینه ها را به همراه خواهد داشت. با تعویض رادیاتورهای قدیمی خود در تابستان می توانید قبل از شروع فصل سرما و بالا رفتن هزینه های انرژی صرفه جویی کنید.

نصب سریعتر

مزیت دیگر این است که زمان بندی نصب، آسان تر و سریع تر خواهد بود زیرا سرویس کاران رزرو کمتری دارند و اصطلاحا سرشان خلوت است.بنابراین درماه های سرد سال سرویس کاران , مهندسین  مشغول جواب دهی به تماس های اضطراری هستند، به این معنی که برنامه ریزی کار دشوارتر است. در تابستان،اما می توانند زودتر پاسخ شما را بدهند و وقتی فصل سرما نزدیک می شود و به گرما نیاز دارید، از اینکه باید منتظر سرویس کار بمانید ناراحت نیستید و نمی لرزید.با نصب و تعویض رادیاتورهای خود در تابستان، در وقت و هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

فصل تابستان بهترین زمان برای خرید رادیاتور است بنابراین به فروشگاه اصلان تهویه مراجعه کنید تا در مورد نیازهای گرمایشی خود با کارشناسان صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *