آبگرمکن, بی تا

پکیج شوفاژ دیواری بی تا

شرکت توسعه ی قطعات الیکا درسال 1392 شروع به فعالیت نموده است.این شرکت از شرکت های زیر مجموعه شرکت بوتان می باشد

این شرکت در دو حوزه ی ساخت دستگاه ها و ماشین آلات تولیدی و همچنین تامین قطعات مورد نیاز خط تولید شرکت بوتان فعالیت میکند

در سال 1397 با هدف تولید وسایل حرارتی و تاسیساتی برای عموم مردم به تولید و عرضه ی پکیج شوفاژ دیواری با مارک تجاری بی تا اقدام نموده است.

واین امر با اتکا به گروه صنعتی بوتان که سابقه ی درخشانی در بخش های همه جانبه ی تولید، توزیع، پشتیبانی و شبکه ی گسترده ی مشتریان  دارا است محقق شده است.

گرمایش مطبوع و آب گرم دائم

گرمایش مطبوع فضای خانه و تامین آب گرم مصرفی فوری و دائمی ارمغانی است که از سوی پکیج های شوفاژ دیواری بی تا به شما  مشتریان عرضه میشود تا آسودگی خاطرتان را فراهم کند.

طراحی و کارکرد آسان

پکیج شوفاژ دیواری بی تا در دو فن آوری طراحی شده است.

الف) محفظه ی احتراق بسته

ب)محفظه ی احتراق باز

علاوه بر این در شرایط و فضاهای مختلف اعم از فضای بدون دودکش استاندارد و کوچک نصب و استفاده بدون محدودیت از مزایای طراحی این محصول به حساب می آیند. همچنین سهولت در استفاده ی مشتریان با طراحی ساده پنل کنترل و تنظیم دمای آب گرم و مدار گرمایش امکان پذیر شده است.

پکیج دیواری بیتا در چهار مدل به بازار عرضه شده است که یک مدل بدون فن (Open)  و در سه ظرفیت 22 و24 و 26 فن دار (Sealed) تولید و توسط شرکت بوتان عرضه می شود. گارانتی محصولات بی تا توسط شرکت بوتان انجام می گیرد.

ایمنی

در این پکیج ها با استفاده از قطعات استاندارد و همچنین سیستم های کنترل الکتریکی ایمنی تضمین شده است.

نصب و نگهداری و قطعات پس از فروش

برای اطمینان خاطر شما عزیزان خدمات پس از فروش پکیج شوفاژ دیواری بی تا و پکیج دیواری بوتان از طریق شبکه ی گسترده ی خدمات در سراسر کشور و توسط سرویس کاران آموزش دیده باتجربه و ماهر ارائه میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *